tirsdag den 2. december 2014

Sponz MTB klub og Race Team






Så fik jeg endelig gang i min blog, som min barndoms ven Rasmus Lyng, har hjulpet mig med at oprette for snart et år siden, men jeg har simpelthen ikke haft tid til at få gjort noget ved det siden, men nu skal det være.

                                         

Jeg har efter 2 gode år under DMK, valgt at skifte til Sponz MTB, som er en nystartet MTB klub og Team. Søren Heissel som jeg ikke kendte på daværende tidspunkt ringet til mig allerede i juni og fortalte om hans projekt om at bygge en MTB klub/Team op der havde sponsorerne i fokus. Sørens entusiasme og engagement for at drive dette beundre jeg, for vi er mange der ikke tør tage så stort spring, men hellere trives i den daglige trummerum med fast indkomst og 8 timers arbejdsdag, dette var endnu en god grund til at bakke op om projektet. Jeg fik sat nogle gode rammer op, hvor privatliv og elitesport kan forenes så jeg forhåbentlig kan nå næste level.

Et glimrende eksempel på Sørens entusiasme, er at han for nyligt brækket en knogle i håndledet og ikke kunne deltage i de faste tirsdags/torsdags træninger fra rudegaard, men i hans iver for at pleje Sponz MTB´s medlemmer tropper Søren op i sponzmobilen med varm kakao til de der trofast er mødt frem.

Entusiasmen i klubben er nok det der har overrasket mig mest, Jeg og Niklas Petersen afholdte i lørdags en teknik træning i Århus for vores jyske medlemmer, og her var der både sørget for sandwich og kage, samt det aller vigtigste total sprøde spor! Jeg får meget igen af at møde mennesker med så meget positiv energi.

På nuværende tidspunkt er vi 130 medlemmer, og jeg er sikker på den tilstrømnings succes er grundet alle de tilfredse medlemmer der deler deres oplevelser i form af gode historier rundt omkring.

Dette var så mit første indlæg, og jeg håber løbende at holde bloggen opdateret.

Jeg glæder mig meget til at poste mit næste, da det er en test af min nye Cannondale FSI, som har et par træninger og et løb under sig. Sååå følg gerne med. 

Nedenfor er der lidt billeder fra vores photoshoot.

Photo cred: Roy Fabricius

Peace - Anders



Jeg elsker at lege på cyklen, det vokser jeg simpelthen aldrig fra.



 Men man må også tage de knubs der følger med i at være et legebarn. 
Jeg kan så afsløre at jeg røg ned i en jungle af brændenæller, som jeg havde glæden af et par dage.







 Benene flagret lidt rundt, da min sko ikke passet i søren pedaler, men skægt er det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar